مصاحبه آرشیو خبر ها
توصیه مهم سرمربی سابق آتزوری به هواداران یووه

توصیه مهم سرمربی سابق آتزوری به هواداران یووه

 

هرچند با هیچ معیاری در این زمان از فصل انتقاد منطقی و حتی پذیرفتنی نیست اما نمایش نه‌چندان دلچسب یوونتوس در دیدار مقابل پارما باعث نگرانی‌هایی در نزد برخی از طرفداران بیانکونر در آستانه دیدار با ناپولی شده است. آریگو ساکی سرمربی سابق آتزوری در یادداشتی کوتاه در روزنامه La Gazzetta dello Sport در پاسخ به این دغدغه، تمامی علاقه‌مندان به باشگاه یوونتوس را برای تماشای نسخه مدنظر مائوریتسیو ساری به صبر دعوت کرده است.

 

 

هرمان هسه (نویسنده آلمانی) می‌گوید: «ذکاوت بسیار خوب است اما صبر از آن نیز بهتر است.» بیشتر طرفداران یووه فکر می‌کنند که چند روز و چند هفته و حتی چند ماه زمانی کافی برای ایجاد تغییرات اساسی و بزرگ است. آنها می‌پندارند که به خدمت گرفتن یک مربی و چند بازیکن جدید می‌تواند همه مشکلات را برطرف کند. عمده غفلت این گروه؛ فراموش کردن ملزومات سیستماتیک دگرگونی در شیوه‌های تاکتیکی و استراتژیک است. نکته‌ای کلیدی و تعیین کننده که در کوتاه مدت به سختی صورت می‌پذیرد و برای دست یافتن به آن باید صبوری کرد.
مارتوشه‌لو و یوونتوس ساری هرچند در هفته نخست پارما را مغلوب کردند اما بیشترین سهم در کسب این پیروزی حرفه‌ای بودن بیانکونری و کیفیت فردی بازیکنانش بود. با این حال «دست یافتن به آثار تغییرات جدید در یوونتوس مدت زمان زیادی طول خواهد کشید.» این مهم‌ترین جمله‌ای است که یوونتوسی‌ها چاره‌ای جز پذیرفتنش ندارند. تمرینات و بازی‌های فراوان رفته‌رفته ایده‌های تاکتیکی ساری را به زودی بر همگان آشکار خواهد ساخت.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: